Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 114 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezdratový sběr dat z výměníku tepla
Wojnar, Petr ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je v první části seznámení s prostředky, které jsou k dispozici pro řízení modelu výměníku tepla, vizualizaci a bezdrátový sběr dat, tj. programovatelnými automaty a terminálem firmy ROCKWELL AUTOMATION a radiomodemy firmy SATEL. Je zde také schéma samotného modelu výměníku tepla s popisem jednotlivých částí modelu. V druhé části se zabývám samotným návrhem řízení, vizualizace a sběru dat pomocí prostředků výše uvedených firem. Poslední část popisuje postup při realizaci řízení, vytváření vizualizace a algoritmu pro bezdrátový přenos dat podle návrhů uvedených v druhé části práce.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Burešová, Karolína ; Lekeš, Architekt MSc Vojtěch (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Zadáním práce je vypracovat architektonicko urbanistický návrh nového přestupního terminálu ve Dvoře Králové. Terminál má sdružovat současné autobusové linky a novou vlakovou trať využívající současnou vlečku. V návrhu jsem se zabývala primárně napojením Terminálu na město s přihlédnutím na rozvojovou oblast města. Tvar budovy vychází z urbanistického řešení. Budova pokračuje v ose kolejí a stáčí se v uliční čáru. Tím vzniká rozptylová plocha směrem k parteru vánočních ozdob. Dopravní řešení umožňuje volný pohyb chodců při přestupu po nástupišti bez křížení s dopravními prostředky, to usnadňuje pohyb tělesně i zrakově postiženým. Zastávky jsou situované v bezprostřední blízkosti a vzniká tak přímý přestup autobus-vlak-MHD. Cílem projektu je navrhnout uzel veškerého pohybu - pěších, cyklistů, vlaků a autobusů. Návrh navazuje na veškeré významné směry a uvažuje vytvoření okruhu městem od terminálu, přes centrum města a Zoo.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Šmeidlerová, Adéla ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem, který sdružuje autobusovou a vlakovou dopravu. Touto cestou zde vznikl nový veřejný prostor pro setkávání cestujících a je řešen komplexně v rámci celého bloku. Nově vzniklá komunikace tvoří pomyslnou osu rovnoběžnou s okolními silnicemi, směřuje do centra města a má za cíl především oživení města.
Implementace ZigBee zařízení v automobilovém průmyslu
Zatloukal, Martin ; Maršálek, Roman (oponent) ; Prokopec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje možnosti využití ZigBee komunikačního protokolu v automobilovém průmyslu, dopravě a logistice. Dále se zabývá způsoby zavedení tohoto protokolu do praxe, včetně řešení typických případů, návrhem a realizací potřebných elektronických zařízení a modulů, sestavením řídicího software a pokusnými měřeními těchto zařízení v reálném provozu. V první části práce jsou připomenuty základní vlastnosti a parametry ZigBee. Následuje pojednání o možnostech využití ZigBee komunikátorů a jsou nastíněny způsoby jeho začlenění do praxe. Druhá část práce se věnuje rozboru konstrukce ZigBee systému pro datové přenosy se zaměřením na infrastrukturu, vytvoření schématu komunikačního systému a předběžnému návrhu blokových schémat jeho dílčích členů. Ve třetí části následuje konkretizace požadovaných funkcí a vlastností jednotlivých členů komunikačního systému a popis jejich hardware realizace. Čtvrtá část pojednává o vývoji software pro řízení komunikace, připojení a řízení funkce pomocí PC a příslušných programů, použití X-CTU firmy MaxStream pro nastavení čipu XBee a AVR studio 4 firmy Atmel pro nastavení procesoru ATmega16. Poslední část je věnována kompletaci hardware a software, pokusům s několika členy sítě v laboratorních podmínkách a ukázkám z měření dosahu ve skutečném provozu.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Machainová, Eva ; Dýr, Petr (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Dané území pro nový terminál se nachází na pomezí průmyslové a obytné zóny. Koncept vlastního návrhu spočívá ve vytvoření bezpečně dostupného místa pro pěší a cyklisty, a to s ohledem na fakt, že místní obyvatelé se nejčastěji dopravují na kole nebo pěšky. Zároveň se v návrhu snažím o vytvoření příjemného a snadno přehledného místa, který bude pro nové návštěvníky místem pro získání potřebných informací a pro stálé cestující místem, na kterém se budou cítit bezpečně a budou terminál rádi využívat. Bezpečně přístupným se terminál stává odkloněním části dopravy, aby na východní části pozemku směrem k městu mohl vzniknout příjemný park, který podpoří vztah řešeného území k městu díky lepší pěší a cyklistické dostupnosti terminálu. Park bude oddělen od silnice stromořadím a uvnitř parku budou pouze nízké keře, aby byl park přehledný a nevznikala zde nepříjemně vyhlížející zákoutí. Zároveň bude pro přijíždějící návštěvníky města prvním zážitkem poté, co opustí terminál.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Šlesingerová, Veronika ; Hora, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem této architektonicko-urbanistické studie je vytvořit návrh nového přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Terminál má sdružovat současné autobusové linky a novou vlakovou trať s využitím stávající vlečky, která navazuje na vlakové nádraží ležící zcela na okraji města. Město se současně zabývá problematikou návaznosti vlakové a autobusové dopravy. Přišlo s návrhem prodloužení trati blíže k městu a zároveň přesunutí stávajícího autobusového nádraží na jedno místo. Vznikne tak přímý přestup vlak - autobus. Cílem projektu je však navrhnout nejen dopravní terminál, ale vytvořit nový veřejný prostor s využitím pro obyvatele samotného města.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Černá, Tereza ; Sedláček, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Při navrhování jsem vycházela z přístupů jednotlivých dopravních a pěších provozů směřujících na parcelu. Při analýze pěší dostupnosti vyšlo najevo, že k parcele lze dojít téměř ze všech směrů, tudíž orientace terminálu není jednoznačně předurčená. Ve spojitosti s různorodou okolní zástavbou, která při dnešním stavu nenabízí žádnou atraktivní okolní scénu, jsem se rozhodla obrátit orientaci směrem do středu a vytvořit tak dvůr, který bude propojovat jednotlivé dopravní provozy, umožňovat přístup ze všech koutů parcely a zároveň vytvářet centrální prostor pro návštěvníky terminálu.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Čánský, Pavel ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Primárním cílem bakalárské práce bylo vytvorit na zadaném území autobusový a vlakový terminál spojený s centrem novou peší osou, která by byla odclonena od prumyslové zóny teplárny CEZ zástavbou. Soucasná prístupová cesta na pozemek není príliš atraktivní a proto se projekt snaží definovat novou. Návrh respektuje merítko mesta a okolí parcely i existenci soucasné zástavby v podobe supermarketu Tesco a budov výroby Vánocních ozdob. Dále respektuje osy stávajících budov na parcele, tím je urcena jeho kompozice. Projekt vytváří městský prostor s novými funkcemi jako jsou koncertní sál, pošta, policie, parky, obchodní domy, krytý bazén nebo galerie.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Martinčeková, Jaroslava ; Šmídek, Petr (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Riešené územie sa nachádza v meste Dvůr Králové nad Labem v Českej republike. Koncept riešenia prestupného terminálu spočíva vo vytvorení samostatného priestoru, opticky čiastočne uzavretého a čiastočne otvoreného, ktorý bude tvorený betónovými rámami. Rámy, vymedzujúce nádražný priestor, budú prerastané zeleňou a pri príchode návštevníka vlakom tak budú vytvárať dojem vjazdu do zeleného „dvora“. Rámy sa vizuálne prekresľujú aj na fasáde samotnej stavby terminálu a celý objekt tak nadobúda jednotný a celistvý výraz. Vzájomné rozostúpenie rámov sa rozvoľňuje v smere od vjazdu na parcelu k budove terminálu a čiastočne tak obmedzuje výhľady na momentálnu neestetickú zástavbu v okolí západnej časti parcely. Postupné rozvoľňovanie umožňuje prelínanie nádražnej časti so zeleňou a poskytuje výhľady na park v okolí terminálu.
Zlepšování a diagnostika elektrického kontaktu
Hrdý, Branislav ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Veselka, František (vedoucí práce)
Cieľ práce je vytvorenie si prehľadu z oblasti svoriek. Získanie informácií z problematiky konštrukcie, materiálov, z ktorých sú vyrábané elektricky vodivé časti svoriek, spôsobu uchytenia svoriek. Ďalej spôsoby konštrukcie a uchytenia vodičov vo svorkách. Tieto informácie sú získané z odbornej literatúry alebo poznatkov nadobudnutých počas praktického merania, sledovania analyzovaných svoriek. Ďalším cieľom bolo vytvorenie animovaného 3D modelu svorky s informatívnym pracovným postupom ako názornú ukážku princípu práce svorky. V závere práce sa porovnávajú svorky na základe ich vlastností, skutočností spozorovaných počas merania alebo práce s nimi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 114 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.